Szanowni Klienci, pytania dotyczące zamówień proszę przesyłać wyłącznie drogą elektroniczną na adres sklep@propom.pl lub prosimy o kontakt TUTAJ.

Czy chcesz dokonać zwrotu towaru w ciągu 14 dni?


  • Jeżeli jesteś konsumentem, masz prawo dokonać zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru.

W przypadku zakupu towarów w ramach działalności gospodarczej (potwierdzonego numerem NIP na dokumencie zakupu), prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, ponieważ Kodeks cywilny nie przewiduje takiej możliwości. 


Uwaga: Wymiana towaru nie jest możliwa. Jeżeli są Państwo zainteresowani wymianą towaru, prosimy o odesłanie otrzymanego towaru do nas zgodnie z poniższą procedurą, a my zwrócimy Państwu pieniądze. Proszę ponownie zamówić żądany artykuł.

 

Gdzie i w jaki sposób mogę zwrócić towar?

1. Zwroty za pośrednictwem InPost - BEZPŁATNE

  1. Wypełnij ten formularz i postępuj zgodnie z instrukcjami. Wymagane informacje można znaleźć na fakturze dołączonej do zamówienia.
  2. Zapakuj starannie przesyłkę. Opakowanie musi spełniać następujące parametry:
    Maks. waga - 5 kg
    Maks. wymiar jednego boku - 120 cm
    Maks. suma wymiarów długości, szerokości i wysokości - 150 cm (np. 60 x 50 x 40 cm)
    Min. wymiary - 10 x 7 x 1 cm
    Na przesyłce napisz „zwrot” i numer zamówienia.
    Staranne opakowanie zapobiegnie uszkodzeniom podczas transportu.
    Proszę nie zapomnieć o dołączeniu formularza, który zostanie wygenerowany dla Ciebie w kroku nr. 1.
    Jeśli zwracasz większą paczkę, skorzystaj z innej metody zwrotu.
  3. Wypełnij formularz zwrotu na stronie szybkiezwroty.pl :
    • W przypadku opcji „Wybierz swój sklep internetowy” należy wybrać z listy Packeta Group .
    • Wypełnij wszystkie dane (imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail i powód zwrotu).
    • Ważne : kod wysyłki zwrotnej 985 584 61 należy wpisać w pole „Numer zamówienia”.
    Następnie otrzymasz specjalny kod od InPost (za pośrednictwem SMS-a i e-maila) , który należy zapisać w widocznym miejscu na przesyłce.
     
    Umieść przesyłkę w dowolnym paczkomacie InPost.
     
    Wprowadź kod za pomocą klawiatury na wybranym schowku lub zeskanuj kod QR, a następnie umieść przesyłkę w schowku, który się otworzy.

2. Zwrot inną metodą (pocztą, kurierem)

Jeżeli w pobliżu nie ma placówki InPost lub przesyłka nie spełnia wymagań dotyczących wymiarów, można zwrócić towar pocztą lub kurierem. W tym przypadku koszty zwrotu towaru ponosi kupujący. W takim przypadku należy postępować w następujący sposób:

  1. Wypełnij formularz i postępuj zgodnie z instrukcjami. Wymagane informacje można znaleźć na fakturze dołączonej do zamówienia.
  2. Zapakuj starannie przesyłkę. Staranne opakowanie zapobiegnie uszkodzeniom podczas transportu. Proszę nie zapomnieć o dołączeniu formularza, który zostanie wygenerowany w kroku nr. 1.
  3. Przesyłkę należy wysłać na adres: Propom, sro, Hraniční 2254, 370 06 Č. Budziejowice, Republika Czeska

 


 

Kiedy i na jakich warunkach otrzymasz zwrot pieniędzy?

Należność za towar, łącznie z kosztami przesyłki, wyślemy na podany przez Ciebie rachunek bankowy lub przekazem pocztowym najszybciej jak to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru.

Produkt nie może nosić śladów widocznego zużycia.

Decydującym czynnikiem dla zachowania terminu jest data otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Za moment odstąpienia od umowy uznaje się otrzymanie oświadczenia lub  dostarczenie oświadczenia o odstąpieniu wraz z towarem.
Termin odstąpienia od umowy wynosi 14 dni kalendarzowych, nie dni roboczych i rozpoczyna się następnego dnia kalendarzowego po dniu otrzymania towaru przez konsumenta (np. jeżeli klient otrzyma towar w piątek, termin zwrotu towaru liczony jest od soboty włącznie).

Po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy zakupiony towar należy niezwłocznie zwrócić lub odesłać do sprzedawcy. W przypadku skorzystania z usługi transportu za pośrednictwem InPost, przesyłka od Klienta do sprzedawcy realizowana jest bezpłatnie. W przypadku wyboru innej metody dostawy, koszty zwrotu ponosi Klient i nie podlegają one zwrotowi.


 

Jakie dokumenty powinienem dołączyć?

Zaleca się dołączenie do odsyłanego towaru dokumentu wygenerowanego zgodnie z powyższą procedurą oraz kopii paragonu otrzymanego wraz z zamówieniem.


 

Krótkie podsumowanie na koniec

  • Od umowy sprzedaży można odstąpić w ciągu 14 kalendarzowych dni.
  • Termin 14 dni kalendarzowych rozpoczyna się w dniu następującym po dniu otrzymania towaru.
  • Jeżeli termin upływa w weekend lub święto, za ostatni dzień terminu uważa się następny dzień roboczy.
  • Odstąpienie od umowy sprzedaży musi zostać złożone dostawcy nie później niż w ostatnim dniu 14-dniowego okresu. Zwrot towaru może nastąpić w późniejszym terminie po wcześniejszym uzgodnieniu.
  • Rozpakowanie towaru nie powoduje utraty prawa odstąpienia od umowy bez podania przyczyny.
  • Towar nie musi zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu, jednak sprzedawca ma prawo obciążyć kupującego kosztami ponownego zapakowania produktu.
  • Możliwy jest również zwrot towaru używanego, jednak sprzedawca ma prawo obciążyć kupującego kosztami przywrócenia towaru do stanu pierwotnego. Koszty te mogą w skrajnym przypadku odpowiadać pełnej cenie zakupu.
  • Zwrot pieniędzy na rachunek bankowy Klienta nastąpi najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży, jednak nie wcześniej niż po otrzymaniu zwracanego towaru lub przedstawieniu dowodu jego wysyłki do naszego działu reklamacji.
Dbamy o Twoją prywatność

Ten sklep internetowy przechowuje pliki cookie, które pomagają mu prawidłowo funkcjonować. Korzystając z naszych usług, zgadzasz się na ich użycie.

Zezwól na wszystkoNie zezwalaj na pliki cookie