Szanowni Klienci, pytania dotyczące zamówień proszę przesyłać wyłącznie drogą elektroniczną na adres sklep@propom.pl lub prosimy o kontakt TUTAJ.
W przypadku zakupu towarów w ramach działalności gospodarczej (potwierdzonego numerem NIP na dokumencie zakupu), prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, ponieważ Kodeks cywilny nie przewiduje takiej możliwości.
Uwaga: Wymiana towaru nie jest możliwa. Jeżeli są Państwo zainteresowani wymianą towaru, prosimy o odesłanie otrzymanego towaru do nas zgodnie z poniższą procedurą, a my zwrócimy Państwu pieniądze. Proszę ponownie zamówić żądany artykuł.
1. Zwroty za pośrednictwem InPost - BEZPŁATNE
2. Zwrot inną metodą (pocztą, kurierem)
Jeżeli w pobliżu nie ma placówki InPost lub przesyłka nie spełnia wymagań dotyczących wymiarów, można zwrócić towar pocztą lub kurierem. W tym przypadku koszty zwrotu towaru ponosi kupujący. W takim przypadku należy postępować w następujący sposób:
Należność za towar, łącznie z kosztami przesyłki, wyślemy na podany przez Ciebie rachunek bankowy lub przekazem pocztowym najszybciej jak to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru.
Produkt nie może nosić śladów widocznego zużycia.
Decydującym czynnikiem dla zachowania terminu jest data otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Za moment odstąpienia od umowy uznaje się otrzymanie oświadczenia lub dostarczenie oświadczenia o odstąpieniu wraz z towarem.
Termin odstąpienia od umowy wynosi 14 dni kalendarzowych, nie dni roboczych i rozpoczyna się następnego dnia kalendarzowego po dniu otrzymania towaru przez konsumenta (np. jeżeli klient otrzyma towar w piątek, termin zwrotu towaru liczony jest od soboty włącznie).
Po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy zakupiony towar należy niezwłocznie zwrócić lub odesłać do sprzedawcy. W przypadku skorzystania z usługi transportu za pośrednictwem InPost, przesyłka od Klienta do sprzedawcy realizowana jest bezpłatnie. W przypadku wyboru innej metody dostawy, koszty zwrotu ponosi Klient i nie podlegają one zwrotowi.
Zaleca się dołączenie do odsyłanego towaru dokumentu wygenerowanego zgodnie z powyższą procedurą oraz kopii paragonu otrzymanego wraz z zamówieniem.
Ten sklep internetowy przechowuje pliki cookie, które pomagają mu prawidłowo funkcjonować. Korzystając z naszych usług, zgadzasz się na ich użycie.