Szanowni Klienci, pytania dotyczące zamówień proszę przesyłać wyłącznie drogą elektroniczną na adres sklep@propom.pl lub prosimy o kontakt TUTAJ.

REKLAMACJE TOWARÓW


Zakupiony w naszym sklepie internetowym produkt nie spełnia Twoich oczekiwań?
Możesz zwrócić go bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ!

Jeżeli produkt okaże się wadliwy, zapewniamy szybką naprawę, wymianę na nowy egzemplarz lub zwrot pieniędzy.

 


 

W jaki sposób mogę wysłać lub zgłosić towar do reklamacji?

1. Zwroty za pośrednictwem InPost - BEZPŁATNE

    1. Wypełnij formularz i postępuj zgodnie z instrukcjami. Wymagane informacje można znaleźć na fakturze dołączonej do zamówienia.
    2. Zapakuj starannie przesyłkę. Opakowanie musi spełniać następujące parametry:
      Maks. waga - 5 kg
      Maks. wymiar jednego boku - 120 cm
      Maks. suma wymiarów długości, szerokości i wysokości - 150 cm (np. 60 x 50 x 40 cm)
      Min. wymiary - 10 x 7 x 1 cm
      Na przesyłce napisz „zwrot” i numer zamówienia.
      Staranne opakowanie zapobiegnie uszkodzeniom podczas transportu.
      Proszę nie zapomnieć o dołączeniu formularza, który zostanie wygenerowany w kroku nr. 1.
      Jeśli zwracasz większą paczkę, skorzystaj z innej metody zwrotu.

       

    3. Wypełnij formularz zwrotu na stronie szybkiezwroty.pl :
      • W przypadku opcji „Wybierz swój sklep internetowy” należy wybrać z listy Packeta Group .
      • Wypełnij wszystkie wymagane dane (imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail i powód zwrotu).
      • Ważne : kod wysyłki zwrotnej 985 584 61 należy wpisać w polu „Numer zamówienia”.

      Następnie otrzymasz od InPost specjalny kod (za pośrednictwem SMS-a i e-maila) , który należy zapisać w widocznym miejscu na przesyłce.

      Umieść przesyłkę w dowolnym paczkomacie InPost.

      Wprowadź kod za pomocą klawiatury na wybranym schowku lub zeskanuj kod QR, a następnie umieść przesyłkę w schowku, który otworzy się.

2. Zwrot inną metodą (pocztą, kurierem)

Jeżeli w pobliżu nie ma placówki InPost lub przesyłka nie spełnia wymagań dotyczących wymiarów, można zwrócić towar pocztą lub kurierem. W takim przypadku należy postępować w następujący sposób:

  1. Wypełnij formularz.
  2. Starannie zapakuj przesyłkę, aby zapobiec jej uszkodzeniu podczas transportu. Nie zapomnij dołączyć formularza reklamacyjnego.
  3. Przesyłkę należy wysłać na adres: Propom, sro, Hraniční 2254, 370 06 Č. Budziejowice, Republika Czeska.

 


 

Co zrobić, jeśli otrzymany towar okaże się uszkodzony?

Podczas odbioru towaru od przewoźnika prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki. W przypadku zauważenia jakichkolwiek uszkodzeń prosimy o odmowę przyjęcia przesyłki.
Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że towar jest uszkodzony mimo nienaruszonego opakowania, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym działem obsługi klienta. Dane kontaktowe znajdziesz TUTAJ !

 


 

Co zrobić jeśli dostarczony towar jest niekompletny lub nie odpowiada zamówionemu rodzajowi?

W przypadku stwierdzenia braków lub niezgodności prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym działem obsługi klienta – dane kontaktowe znajdziesz TUTAJ. Niezwłocznie naprawimy zaistniały błąd.
 

 

Termin rozpatrzenia reklamacji

  • Jeżeli jesteś konsumentem, reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni .

Zwrot środków zostanie dokonany w formie bezgotówkowej na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy.

Dbamy o Twoją prywatność

Ten sklep internetowy przechowuje pliki cookie, które pomagają mu prawidłowo funkcjonować. Korzystając z naszych usług, zgadzasz się na ich użycie.

Zezwól na wszystkoNie zezwalaj na pliki cookie