Szanowni Klienci, pytania dotyczące zamówień proszę przesyłać wyłącznie drogą elektroniczną na adres sklep@propom.pl lub prosimy o kontakt TUTAJ.
Zakupiony w naszym sklepie internetowym produkt nie spełnia Twoich oczekiwań?
Możesz zwrócić go bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ!
Jeżeli produkt okaże się wadliwy, zapewniamy szybką naprawę, wymianę na nowy egzemplarz lub zwrot pieniędzy.
1. Zwroty za pośrednictwem InPost - BEZPŁATNE
2. Zwrot inną metodą (pocztą, kurierem)
Jeżeli w pobliżu nie ma placówki InPost lub przesyłka nie spełnia wymagań dotyczących wymiarów, można zwrócić towar pocztą lub kurierem. W takim przypadku należy postępować w następujący sposób:
Podczas odbioru towaru od przewoźnika prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki. W przypadku zauważenia jakichkolwiek uszkodzeń prosimy o odmowę przyjęcia przesyłki.
Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że towar jest uszkodzony mimo nienaruszonego opakowania, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym działem obsługi klienta. Dane kontaktowe znajdziesz TUTAJ !
Zwrot środków zostanie dokonany w formie bezgotówkowej na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy.
Ten sklep internetowy przechowuje pliki cookie, które pomagają mu prawidłowo funkcjonować. Korzystając z naszych usług, zgadzasz się na ich użycie.