Szanowni Klienci, pytania dotyczące zamówień proszę przesyłać wyłącznie drogą elektroniczną na adres sklep@propom.pl lub prosimy o kontakt TUTAJ.

Potrzebujesz porady lub chcesz sprawdzić status swojego zamówienia?

Najpierw sprawdź, czy odpowiedź na Twoje pytanie znajduje się w FAQ:

1) Jak długo będę czekać na dostawę towaru?

Większość zamówień wysyłamy w ciągu 2–3 dni roboczych. Przesyłka zazwyczaj dociera w ciągu kolejnych 2 dni roboczych.

2) Czy mogę zwrócić otrzymany towar?

Oczywiście, możesz zwrócić nam towar w stanie nieuszkodzonym w ciągu 14 dni od otrzymania. Procedurę zwrotu towaru znajdziesz TUTAJ .

3) Czy istnieje możliwość wymiany otrzymanego towaru?

Niestety nasz system nie obsługuje wymiany towarów. Możesz jednak zwrócić otrzymany produkt, a my zwrócimy Ci pieniądze. W międzyczasie możesz złożyć nowe zamówienie na towar, który bardziej Ci odpowiada. Wszystkie szczegóły znajdziesz TUTAJ.

4) A co z kosztami wysyłki zwrotnej?

Jeżeli nie jesteś zadowolony z otrzymanego towaru, możesz odesłać go do nas bezpłatnie za pośrednictwem InPost. Jeśli zwracasz całe zamówienie, zwrócimy Ci pieniądze, łącznie z poniesionymi przez Ciebie kosztami wysyłki. Wszystkie informacje znajdziesz TUTAJ.

5) Jaki jest kod PIN do InPost umożliwiający bezpłatne zwroty?

Kod PIN do zwrotu przez InPost to: 985 584 61.

Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami – odpowiadamy szybko!

 

Dbamy o Twoją prywatność

Ten sklep internetowy przechowuje pliki cookie, które pomagają mu prawidłowo funkcjonować. Korzystając z naszych usług, zgadzasz się na ich użycie.

Zezwól na wszystkoNie zezwalaj na pliki cookie