Szanowni Klienci, pytania dotyczące zamówień proszę przesyłać wyłącznie drogą elektroniczną na adres sklep@propom.pl lub prosimy o kontakt TUTAJ.
Najpierw sprawdź, czy odpowiedź na Twoje pytanie znajduje się w FAQ:
1) Jak długo będę czekać na dostawę towaru?
Większość zamówień wysyłamy w ciągu 2–3 dni roboczych. Przesyłka zazwyczaj dociera w ciągu kolejnych 2 dni roboczych.
2) Czy mogę zwrócić otrzymany towar?
Oczywiście, możesz zwrócić nam towar w stanie nieuszkodzonym w ciągu 14 dni od otrzymania. Procedurę zwrotu towaru znajdziesz TUTAJ .
3) Czy istnieje możliwość wymiany otrzymanego towaru?
Niestety nasz system nie obsługuje wymiany towarów. Możesz jednak zwrócić otrzymany produkt, a my zwrócimy Ci pieniądze. W międzyczasie możesz złożyć nowe zamówienie na towar, który bardziej Ci odpowiada. Wszystkie szczegóły znajdziesz TUTAJ.
4) A co z kosztami wysyłki zwrotnej?
Jeżeli nie jesteś zadowolony z otrzymanego towaru, możesz odesłać go do nas bezpłatnie za pośrednictwem InPost. Jeśli zwracasz całe zamówienie, zwrócimy Ci pieniądze, łącznie z poniesionymi przez Ciebie kosztami wysyłki. Wszystkie informacje znajdziesz TUTAJ.
5) Jaki jest kod PIN do InPost umożliwiający bezpłatne zwroty?
Kod PIN do zwrotu przez InPost to: 985 584 61.
Ten sklep internetowy przechowuje pliki cookie, które pomagają mu prawidłowo funkcjonować. Korzystając z naszych usług, zgadzasz się na ich użycie.